Laboratorium 3
Cel: zaawansowane programowanie w LEGO
Środki:
Tworzenie algorytmu
Algorytmy
Poniżej znajdują się przykladowe algorytmy. Zaimplementuj przynajmniej jeden z nich. Oczywiście można zaproponować swój wlasny algorytm.
Magazynier
podnieś kulkę (użyj sensora dotyku)
wykonaj zwrot o 180 stopni
przenieś kulkę pod ścianę (użyj sonaru do określenia co jest ścianą)
wylacznik awaryjny: klaśniecie
Magazynier 2
podnieś kulkę (użyj sensora dotyku)
wykonaj zwrot o 180 stopni
przenieś kulkę w miejsce oznaczone innym kolorem (np. biala kartka), wykorzystaj sensor światla
wylacznik awaryjny: klaśniecie
Zlodziej
Zlodziej 2
Integracja
Proszę pamiętać, że po wgraniu do robota programu sterującego, można odlączyć kabel USB i puścić go na podlodze.
Zakończenie
UWAGA: należy to robić powoli i ostrożnie - polamanie klocków przy rozmontowaniu jest latwiejsze niż przy montażu.
Sprawozdanie
W przypisanej grupie przestrzeni nazw stworzyć stronę, na której:
opisać krótko działanie algorytmu
uploadować pliki projektów, ewentualnie zdjęcia, filmiki
zapisać spostrzeżenia, napotkane problemy, wnioski
Wykaz sprawozdań