Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Nowa wersja
Poprzednia wersja
pl:dydaktyka:jsi:2009:sprawozdania:jsi20091209-11a [2009/12/14 22:53]
jsi09 utworzono
pl:dydaktyka:jsi:2009:sprawozdania:jsi20091209-11a [2019/06/27 15:50] (aktualna)
Linia 22: Linia 22:
  
 ====== 3. Wnioski====== ====== 3. Wnioski======
-Laboratorium jest skonstruowane w ciekawy sposób i nie jest wykonane w sposób abstrakcyjny. Widać tutaj dosłownie efekty naszej pracy. Jednak jest kilka rzeczy które zasługują na osobny komentarz. Pierwszą sprawą o której warto wspomnieć jest środowisko pracy. Jest ono dość nieintuicyjne i sprawia wrażenie jakby było robione dla dzieci. Twórcy Mindstorms narzucili dość specyficzny tok rozumowania i nie do końca jest on dla nas zrozumiały. Zdarza się, że program jest przerywany w przypadku, gdy mogło by się wydawać, jest wszystko w porządku. Dodatkowym utrudnieniem jest brak odpowiednika instrukcji case. Jest co prawda bloczek "​switch"​ jednak jego działanie nie jest do końca tym czego można by się spodziewać. Sporo czasu zajmuje zaznajomienie się ze środowiskiem. Jest to główny powód dla dzięki któremu nie udało nam się dokończyć zamierzonego celu. Dobrym pomysłem byłoby krótkie wprowadzenie w specyfikę oprogramowania.+Laboratorium jest skonstruowane w ciekawy sposób i nie jest wykonane w sposób abstrakcyjny. Widać tutaj dosłownie efekty naszej pracy. Jednak jest kilka rzeczy które zasługują na osobny komentarz. Pierwszą sprawą o której warto wspomnieć jest środowisko pracy. Jest ono dość nieintuicyjne i sprawia wrażenie jakby było robione dla dzieci. Twórcy Mindstorms narzucili dość specyficzny tok rozumowania i nie do końca jest on dla nas zrozumiały. Zdarza się, że program jest przerywany w przypadku, gdy mogło by się wydawać, jest wszystko w porządku. Dodatkowym utrudnieniem jest brak odpowiednika instrukcji case. Jest co prawda bloczek "​switch"​ jednak jego działanie nie jest do końca tym czego można by się spodziewać. Sporo czasu zajmuje zaznajomienie się ze środowiskiem. Jest to główny powód dla dzięki któremu nie udało nam się dokończyć zamierzonego celu. Dobrym pomysłem byłoby krótkie wprowadzenie w specyfikę oprogramowania ​i krótkie opisanie działania najpotrzebniejszych bloczków.
  
  
pl/dydaktyka/jsi/2009/sprawozdania/jsi20091209-11a.1260827626.txt.gz · ostatnio zmienione: 2019/06/27 15:52 (edycja zewnętrzna)
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0