Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Both sides previous revision Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
pl:dydaktyka:jsi:2009:sprawozdania:jsi20091202-11c [2009/12/09 14:29]
jsi09
pl:dydaktyka:jsi:2009:sprawozdania:jsi20091202-11c [2009/12/09 14:35]
jsi09
Linia 37: Linia 37:
 {{:​pl:​dydaktyka:​jsi:​2009:​sprawozdania:​program4.jpg|}} {{:​pl:​dydaktyka:​jsi:​2009:​sprawozdania:​program4.jpg|}}
  
-Robot dokonuje otwarcia, a następnie zamknięcia szczypiec, i w założeniu teoretycznym uchwycenie przedmiotu. Następnie porusza się z tym przedmiotem tak jak w przypadku program0. Przykład ten pokazuje złą interpretacje zasad działania edytora. Robot sprawdza stan czujnika, jednak z powodu tego , że instrukcje są wykonywane sekwencyjnie,​ nie interpretuje jego odczytu, wykonując dalsze komendy. Tak więc , praktycznie,​ program działa podobnie do program0.+Robot dokonuje otwarcia, a następnie zamknięcia szczypiec, i w założeniu teoretycznym uchwycenie przedmiotu. Następnie porusza się z tym przedmiotem tak jak w przypadku program0. Przykład ten pokazuje złą interpretacje zasad działania edytora. Robot sprawdza stan czujnika, jednak z powodu tego , że instrukcje są wykonywane sekwencyjnie,​ nie interpretuje jego odczytu, wykonując dalsze komendy. Tak więc, praktycznie,​ program działa podobnie do program0.
  
 Tworzenie tych programów pozwoliło nam zauważyć, że bloki wykonywane są sekwencyjnie. W celu uzyskania logiki działania (np. zachowania w zależności od wskazania sensora) należy zastosować bardziej złożone bloki jak np. blok switch. Tworzenie tych programów pozwoliło nam zauważyć, że bloki wykonywane są sekwencyjnie. W celu uzyskania logiki działania (np. zachowania w zależności od wskazania sensora) należy zastosować bardziej złożone bloki jak np. blok switch.
Linia 47: Linia 47:
 ===== 5. Uwagi ===== ===== 5. Uwagi =====
 Pomimo usilnych prób nie udało nam się rozwiązać problemu komunikacji za pomocą bluetooth'​a. Nasz komputer nie potrafił obsłużyć bluetooth'​a. Prawie dokonaliśmy połączenia z komputerem sąsiedniej grupy, jednakże napotkaliśmy na sytuację w której wymuszono na nas podanie hasła administratora,​ którego nie posiadaliśmy. Pomimo usilnych prób nie udało nam się rozwiązać problemu komunikacji za pomocą bluetooth'​a. Nasz komputer nie potrafił obsłużyć bluetooth'​a. Prawie dokonaliśmy połączenia z komputerem sąsiedniej grupy, jednakże napotkaliśmy na sytuację w której wymuszono na nas podanie hasła administratora,​ którego nie posiadaliśmy.
 +
 +Dodatkowym utrudnieniem jest mały rozmiar sali laboratoryjnej,​ w przypadku kompletu grup sala jest za ciasna.
 +
 +Laboratorium zostało wykonane w trzyosobowej grupie : Reichert, Polak, Papp.
pl/dydaktyka/jsi/2009/sprawozdania/jsi20091202-11c.txt · ostatnio zmienione: 2019/06/27 15:50 (edycja zewnętrzna)
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0